Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Πάλι από την αρχή

Πάλι από την αρχή. Ναι. Πολλά τα χρόνια που έχω να γράψω αλλά να, ξύνομαι, δε μπορώ. Το ίντερνετ έχει καταντήσει μια αήδια. Και δε μπορώ να στέκομαι απλά και να κοιτάω να συνεχιζει να παραπέει η όλη κατάσταση. 

Γατάκια, σκυλάκια, βυζάκια, φαγητάκια, ξεκωλάκια, μανούλες, θειούλες, γκομενάκια, μπρατσάκια, αστειάκια, ανούσιες και ανόητες λίστες, και τίποτα το ουσιαστικό προάλλονται καθημερινά απο τα ΜΜΕ και τα social media. Λίγα αυτά που προμοτάρουν την ανθρώπινη φύση και ύπαρξη. Και πολύ αντιγραφή ρε παιδί μου...πολύ αντιγραφή! Τα ίδια και τα ίδια ποστακια, από διάφορα σάϊτς χωρίς αναφορά στο αρχικό, μόνο και μόνο για παραπάνω κλικς. Ο κόσμος παει απο το κακό στο χειρότερο και το μονο που τον ενδιαφέρει ειναι να κανει like στα εφήμερα και τα μικρά. Και γι’αυτό είπα να δώσω λίγο απο τη σοφία μου. Ξανά. Αλλά όχι όπως παλιά. Με τον ίδιο ενθουσιασμό, τον ίδιο σαρκασμό (όταν πρέπει) και την ίδια αγάπη για ένα καλύτερο μέλλον. Σαν άνθρωποι, σαν κοινωνία... Δεν ξέρω τα πάντα, αλλά εχω δει και κάνει πολλά στη ζωη μου, που με κατατάσσουν στην κατηγορία των ανθρώπων που μπορούν να έχουν και άποψη και λόγο. 

Τότε ήμουν νεούδι, δεν πρόσεξα. Τώρα έμαθες θα μου πείς? Ήξερα και τότε, απλά έπαθα. Γιατί και τα έξυπνα πουλιά απο τη μύτη πιάνονται. Και αναλώθηκα σε ποταπές συναναστροφές. Γι’αυτο και υπάρχουν κανόνες πια. Με κύριο και βασικό τα σχόλια κλειστά. Όχι άλλη χολέρα καλυμμένη πίσω από μια οθόνη και ενα πληκτρολόγιο. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει υπάρχει τρόπος, αρκεί να υπάρχει θέληση. 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, τι καθόμαστε? 

Με λένε Μαρία. Είμαι 38 χρονών. Έχω ζήσει σε 3 χώρες στον κόσμο πέρα από την Ελλάδα. Τη Σκωτία (incl. Αγγλία), τη Σιγκαπούρη, και τη Μαλαισία. Έχω δουλέψει σε χώρες όπως η Αγγλια/Σκωτία, Νορβηγία, Ολλανδία, Γαλλία, Αυστραλία, Αμερική, Σιγκαπούρη, Ινδονησία και Μαλαισία. Α ναι, και Ελλάδα. Έχω ταξιδέψει σε περισσότερες χώρες, but not enough. Eχω 3 πτυχία πανεπιστημίου, πολλές πιστοποιήσεις, μιλάω 5 γλώσσες, διεθνή καριέρα στο εξωτερικό απο τα μικράτα μου. Έχω πολλά χόμπυ, μιλάμε για πολλά, και τα περισσότερα με διπλώματα και πιστοποιήσεις γιατί μου αρέσει να καταρτίζομαι τεχνικά με ό,τι καταπιάνομαι. Αλλά πάνω από όλα έχω ένα πολύ δυνατό μυαλό, και ήθος με έναν χαρακτήρα που δε το συναντάς εύκολα. Θεωρώ τον εαυτό μου πολίτη του κόσμου απο πολύ μικρή ηλικία. Δεν είμαι μετριόφρων. 

Θα σας διηγηθώ τις εμπειρίες μου, θα σας πώ τις απόψεις μου. This is my life as it has been recorded to-date. 


Μουσική: https://www.youtube.com/watch?v=dBN86y30Ufc Willie Nelson - On The Road Again

Δεν υπάρχουν σχόλια: